Všichni to známe. Jdeme nakupovat do jakéhokoliv obchodu a vidíme všude kolem sebe červené štítky, které mají ještě mnohokrát napsáno SLEVA, abychom si toho pořádně všimli a minimálně se na daný produkt podívali. Už jen to, že si produktu vůbec všimneme dělá větší pravděpodobnost toho, že si ho možná i koupíme. Podíváme se nejprve, co to je vůbec za produkt. Automaticky totiž vidíme první jen ty produkty, které na sobě mají ten červený či oranžový štítek sleva. Po těch se jako první koukáme. Je nám ale úplně jedno, o jaký produkt se jedná, hlavně že má tento štítek na sobě. Poté se podíváme, jaká je jeho cena a také na to, kolik stál předtím. Pokud je sleva opravdu dobrá, tak produkt koupíme. Mnohdy se lidé ani nedívají na to, kolik produkt stojí, ale pouze na to, jakou má slevu, což je špatně. Protože někdy to ani zdaleka taková sleva není, o tom si teď ale něco povíme.

sleva

Obchody musí své zboží prodat. Většina z nich používá stejné metody na to, jak vás donutit k tomu si produkt koupit, i když ho vůbec nepotřebujete. Jedním ze způsobů jsou právě slevy. Někdy se ale o slevy nejedná. Jak je to myšleno? Na slevě máme vždy procenta, o kolik byla cena produktu snížena a také původní cena. Někdy je to však klamivé. Stalo se opravdu mnoho případů, kdy cena po slevě byla stejná jako cena před slevou, ale na štítku byla napsána vyšší cena před slevou, než byste produkt dříve normálně koupili. Toto se využívá velmi často, nebo sleva platí jen při určitém počtu kusů, to se taky dělá.

sleva

Když však chcete pravou slevu, vyzkoušejte slevové kódy, například kód na slevy AboutYou, na kterém jsme každý minimálně jednou nakoupili. Tento kód vám pomůže k tomu mít nefalšovaně levnější nákup. Většinou kódy však platí od určité sumy objednávky, to si musíte přečíst, ale určitě kód využijte, je to pravá sleva, ne jak mnohokrát v obchodě, kde se o slevu ani nejedná.